Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

SIGNAL IDUNA - jak zlikwidować szkodę z polisy narciarskiej

W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku należy skontaktować się z Centralą Alarmową Inter Partner Assistance Polska S.A.

 

 

  • Tel.: 0048 (0) 22 864 55 26
  • Fax.: 0048 (0) 22 575 95 75
  • SMS: +48 661 000 888

(w przypadku zgłoszenia SMS w treści wiadomości prosimy podać:

  • imię i nazwisko,
  • kraj zdarzenia,
  • miasto,
  • nazwę hotelu,
  • numer polisy lub nazwę biura podróży,
  • krótki opis zachorowania
  • oraz telefon kontaktowy, pod którym osoba poszkodowana lub opiekun grupy będą osiągalni).

Centrala Alarmowa poinformuje Państwa o sposobie postępowania, wskaże placówkę medyczną i po potwierdzeniu odpowiedzialności SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. za zdarzenie, opłaci koszty wizyty lekarskiej oraz wykonanych badań w zakresie niezbędnym ubezpieczenia.

Centrala Alarmowa jest czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Porównaj oferty!
Ubezpieczenie narciarskie - Europa Ubezpieczenie narciarskie - Generali Ubezpieczenie narciarskie - Signal Iduna Ubezpieczenie narciarskie - Warta Ubezpieczenie narciarskie - Axa Partners Ubezpieczenie narciarskie - Uniqa