Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie zgodnie z Polityką prywatności.

FAQ

  1. O ubezpieczeniach narciarskich:
    1. Co powinno zawierać ubezpieczenie narciarskie?
    2. Co pokryją koszty leczenia z polisy narciarskiej?
    3. Przed czym chroni ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) na stoku?
    4. Jak i gdzie można kupić ubezpieczenie kosztów ratownictwa i poszukiwania w górach?
    5. Jak płacimy za leczenie za granicą z ubezpieczenia narciarskiego?
    6. Jak i gdzie działa EKUZ?
    7. Jaki gdzie wyrobić kartę EKUZ?
    8. Co to są koszty repatriacji?
    9. Co to jest assistance?
    10. Co oznacza skrót NNW w polisie narciarskiej?
    11. Co oznacza skrót KL w ubezpieczeniu narciarskim?
    12. Co oznacza skrót OC w polisie narciarskiej?
    13. Co oznacza skrót BP w polisie narciarskiej?
    14. Co oznacza skrót SS w ubezpieczeniu narciarskim?
    15. Co oznacza skrót KR w polisie narciarskiej?
    16. Co to jest suma ubezpieczenia w ubezpieczeniu narciarskim?
    17. Co oznacza skrót OWU?
    18. Limity w ubezpieczeniu kosztów leczenia (KL)
    19. Limity w ochronie assistance
    20. Limity w ubezpieczeniu NNW w polisie narciarskiej
    21. Limity w ubezpieczeniu bagażu
    22. Ubezpieczenie z biura podróży – czy wystarczy?
    23. Co oznacza termin karencja w polisie narciarskiej?
    24. Od którego momentu trwa ochrona w ubezpieczeniu narciarskim?
    25. Od którego momentu trwa ochrona, jeżeli w momencie wykupu polisy przebywam za granicą?
    26. Czym jest choroba przewlekła?
    27. Jak ubezpieczyć sprzęt elektroniczny?
  2. Zakup ubezpieczenia, płatność, likwidacja szkody, bezpieczeństwo:
    1. Zapłaciłem za ubezpieczenie narciarskie a nie dostałem żadnego dokumentu na maila
    2. Jak szybko otrzymam polisę narciarską?
    3. Po opłaceniu polisy nie dostałem maila potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia narciarskiego
    4. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT za zakupioną polisę?
    5. Dlaczego wykupując polisę, mam wpłacać pieniądze na konto firmy Dotpay, a nie ubezpieczycielowi?
    6. Czy zakup ubezpieczenia jest bezpieczny?
    7. Nieudana transakcja PayU - najczęściej występujące przyczyny błędów
    8. Jestem za granicą i chcę przedłużyć polisę. Jak to zrobić?
    9. Kupiłem ubezpieczenie, ale nie otrzymałem maila z polisą
Porównaj oferty!
Ubezpieczenie narciarskie - Europa Ubezpieczenie narciarskie - Generali Ubezpieczenie narciarskie - Signal Iduna Ubezpieczenie narciarskie - Warta Ubezpieczenie narciarskie - Axa Partners Ubezpieczenie narciarskie - Uniqa